tisdag 1 april 2014

Mera grönt - vårmarknad

 Ett par gröna glasvaser från loppisen som jag deltog i...
...härliga former i båda och de kommer att fyllas med vårens och sommarens alla blommor framöver.

Första APRIL idag och solen strålar. 
Kylan håller i sej med frost under nätter och kvällar, men så länge det är sol får man ju vara glad ändå!

Jag förbereder mej inför VÅRMARKNADEN som jag ska delta i nästa helg, hos Violas Romantiska Hem, som ligger bara ett stenkast från mitt hem. 
Jag kommer att sälja mina kort där! 
Där kommer att bli mängder av hantverk och pyssel i olika former.
Öppettider: 10-16 både lördag och söndag. Välkomna!

Ha en härlig aprildag!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Kikat runt på alla mysiga bilder och vill passa på att önska dej en fortsatt trevlig vecka kram Nina

Ann Kåge sa...

Så vackra former ock härlig grön färg på dina fina fynd. Och vilka gröna magiska skuggor du hittar. Kul att du ska vara med hos Violas så ses vi där.
Ha det så skönt i solen.
Kram Ann

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint med grönt glas, och det gör sig extra bra i din ljusa soliga lägenhet. Bra köp.
Kramar/AM

Monica sa...

Så snyggt att samla vaser med samma gröna färg men olika form! Riktigt fint!
Ha en fin vecka, kram, Monica

Hajan sa...

först och främst, grönt är ju
verkligen vårens färg.
Jättefina vaser från marknaden.

lycka till nu igen på nästa marknad.

john sa...

Hello Lisa ....so glad that it is already April ..longer lighter warmer days ...lovely ! Gail x

Gabriella sa...

Det ser härligt ut på dina bilder! Jag har också en grön liten vas men med en gerbera i just nu:)

Puumuli sa...

Så fint med blåbärsris! Jag tog också in det förra veckan så jag undrar om det har blad när jag åker ut på torpet igen i morgon. Ha en fin fortsatt vecka!

Kram
Sari från Puumuli

PS. Jag har en utlottning på gång i min blogg om du är intresserad av att vinna ett silverhalsband. :-)

EM sa...

Vilka fina vaser!
Jag är så förtjust i glasvaser. Det är inte så viktigt med nåt i dom, dom är fina bara där dom står i "färgordning" , eller "formordning"i mina skåp och på hyllor. Ibland så får dom komma ut och förevisa nåt grönt eller blommande.
Då ses vi på lördag!
kram elsamarianne

Lisa i Skåne sa...

Heej!Har följt din blogg ett bra tag nu och måste säga att den tilltalar mej mycket!Gillar dina inställningar till livet-är lika mina!
Tack för att du delar med dej !
Hilsen
Lisa i Malmö(= betydligt mycket mer stad-har inte ditt mod för den stora flytten! )

Eleonora sa...

Lycka till på vårmarknaden!

G:a Affären sa...

Din gröna vassamling tycker jag om, det blir så fint när de är flera och olika former. Blåbärsris är tacksamt innan blommorna har kommit.

Kramar
Cia

Mee and Molly sa...

Verkligen härligt uppiggande bilder..
Kram MM

maria at inredningsvis sa...

Vilken vacker vas :) jag passar på att önska en glad påskhelg.

Missa inte Inredningsvis textilvecka som börjar imorgon, massor av läckra tygtips .)

Ha en skön vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)